Sklep a.pl opinie

Opinie o a.pl
2.9 z 24 ocen
24 opinii. Napisz kolejną!
Udostępnij znajomym:

Naszym celem jest stworzenie pierwszej w polskim Internecie Galerii Handlowej. Chcemy dostarczać naszym klientom szeroką gamę towarów i usług, najwyższej jakości, z różnych branż i dziedzin życia.

Adres sklepuwww.a.pl
Telefon 022 332 16 81
Fax022 332 22 58
Zakres cenowy produktów1 - 1000 zł
WyszukiwarkaPłatność kartąPłatność przelewemPłatność przy odbiorzeWysyłka kurieremWysyłka pocztą

Adres sklepu a.pl (A.PL. Sp. z o.o.) to ul. Rozłogi 16, 01-310 Warszawa

Chcemy aby portal a.pl stał się miejscem gdzie będzie można odnaleźć wygodę i komfort bezpiecznych zakupów bez opuszczania domu.

Więcej informacji o ofercie sklepu

Zależy nam na nawiązaniu długotrwałych więzi z naszymi klientami, dlatego też stawiamy na najwyższą jakość obsługi..

Kody rabatowe a.pl

Obecnie nie posiadamy żadnych aktywnych kodów rabatowych do sklepu a.pl.

Sklep internetowy sklep wielobranżowy a.pl oferuje udogodnienia takie jak możliwość założenia konta klienta, wyszukiwarka produktów, możliwość płatności kartą, wysyłka zamówienia kurierem.

Sklep a.pl zaprasza na zakupy! Nasz sklep wielobranżowy oferuje tylko produkty najwyższej jakości w najlepszych cenach.

Sklep a.pl był odwiedzany już 18,482 razy.

a.pl opinie

Poznaj opinie i komentarze klientów o sklepie a.pl. Jeżeli robiłeś(aś) zakupy w tym sklepie, napisz swoją opinię!

Opinie użytkowników wyrażają własne zdanie, na podstawie swoich doświadczeń. Jeżeli jako właściciel sklepu nie zgadzasz się z opinią klienta, skontaktuj się z nami.

Fifi
Klient Fifi napisał:
Sprzedają towar nie mając go w magazynie Bez uzgodnienia wciskają zamienniki . Brak kontaktu -nie odbierają telefonu .Kurier nie przyjeżdża o wyznaczonym czasie .Miał być między 12 a 14 jest prawie 17 a jego nie ma ,brak kontaktu,Przy pierwszym zamówienie pomylona część zamówienia ( towar innego klijenta).Rezygnuję i usuwam konto. Nie polecam
2020-04-22 16:36:18
Joanna Jakubczyk
Klient Joanna Jakubczyk napisał:
Zrobiłam raz i wystarczy. Nie było ( sic!) ok. 25% towaru. Ale to nie koniec. Kierowca przywiózł połowę z tego i tak okrojonego zamówienia. Robiłam zakupy dla mojej starszej mamy, która pokwitowała wszystko... Mamo- nie można tak- powiedziałam. Ale on to wszystko rzucił w przedpokoju i wybiegł. Horror!!! Nie polecam!
2012-05-31 08:58:25
Darek
Klient Darek napisał:
Trzecie i ostatnie zakupy zrobiłem dwa miesiące temu. Wcześniej miałem tylko uwagi do małego asortymentu i wielu braków towarów, które zamówiłem. Przy ostatnim zakupie, przez moją nieuwagę, zapłaciłem za dużo (jakieś 500zł). Do dzisiaj nie mogę się doprosić zwrotu nadpłaty. Jestem totalnie olewany. Brak odpowiedzi na e-maile, odbijanie piłeczki do centrali, która w ogóle nie daje znaku życia. Niby duża firma, z siecią marketów stacjonarnych, a zachowują się jak drobne cwaniaczki. Zastanawiam się tylko na co liczą? Że im odpuszczę, zapomnę albo się zmęczę i machnę ręką? ŻENADA. ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUPY W TYM SKLEPIE.
2012-05-21 09:07:16
Tadeusz Hrecki
Klient Tadeusz Hrecki napisał:
no cóż, dzisiaj się zarejestrowałem i stwierdziłem że zakupy można zrobić w a.pl tylko dwa razy, pierwszy i ostatni. ok12 otrzymałem telefon że mogą zrealizować 18 butelek z zamówienia a nie 20,powiedziałem Ok.Zamówienie miało być dostarczone między 17-19 godziną. O 18 dzwoni do mnie ktoś z tego sklepu i mówi że niestety system komputerowy nie działa jak należy i są opóźnienia, kurier będzie między 19-20, powiedziałem Ok.No cóż nie było kuriera do 20:15 i nie było żadnej informacji co się dzieje.Ok 21:50 kurier zadzwonił do mnie że może być u mnie ok 23:00.Niestety byłem w tym czasie poza domem i odmówiłem przyjęcia dostawy gdyż nie było mnie w tym czasie w domu.Jestem rozczarowany nie rozumiem o co chodzi " w tym biznesie".Brak normalnego kontaktu, przesuwanie terminów dostawy bez uzgodnień.Jestem "wylecziony" z zakupów internetowych w tego typu sklepach.Przy rejestracji podałem 3 adresy mailowe do osób ktrórym poleciłbym sklep, to był wielki błąd.Wszystkim znajomym odradzę zakupy w a.pl i podobnych.
2012-04-03 23:27:11
Michał_Krk
Klient Michał_Krk napisał:
Jestem szczerze zaskoczony tymi wszystkimi komentarzami. Ale z racji że są bardzo stare najprawdopodobniej są zupełnie nieaktualne. Zamawiam w a.pl od kilku miesięcy. Niektóre zakupy większe, niektóre mniejsze. Wszystko zawsze na czas. Zgodnie z przedziałem który sobie wybrałem. Raz było opóźnienie z powodu korków, ale zadzwoniła do mnie w tej sprawie zarówno pani z Biura Obsługi jak i sam kurier. Powiedzieli, że spóźnienie będzie do 15 min i faktycznie, czekałem może 10 min. Towar świerzy, owoce i warzywa pachnące. Nabiał z długą datą ważności, mięso jak najbardziej OK. Faktycznie zdarza się, że kilku pozycji nie ma, ale zawsze jestem o tym informowany i nikt nie narzuca mi innych produktów. Albo z nich rezygnuję, albo sam decyduję na co mają być wymienione. Pracownicy mili, kulturalni, zawsze idą mi na rękę. Jak najbardziej polecam A.PL. Bardzo poważny gracz na tym rynku. Pozdrawiam
2012-02-06 09:48:35
Kasia
Klient Kasia napisał:
Olsztyński oddział działa niezadowalająco. Z dnia na dzień coraz gorzej. Proszą o opinię dotyczącą obsługi, jednak usuwają niekorzystne fragmenty opinii klientów. Mięso nieświeże-ma już odpowiedni zapach, warzywa np. buraki przywożą wielkości głowy dziecka, wciąż mają braki i za każdym razem wykionują telefon na co zamienić dany towar, wciąż jest komentarz:'niskie stany magazynowe", strona "chodzi" bardzo wolno, o ile w ogóle można z niej korzystać, bo czasem nie działa. Fatalnie, fatalnie, fatalnie.
2011-12-05 22:36:39
Marek Słomski
Klient Marek Słomski napisał:
NIE POLECAM BYDGOSKIEGO ODDZIAŁU!!!!!! (ten sam który działa na terenie torunia) ten sklep to śmiech na sali! zamawiałam u nich dwa razy i za każdym razem zamowienie bylo niekompletne oraz mieso zielone nie nadajace sie nawet dla psa!!! kierownik nie potrafiacy sie wyslowic obiecuje gratisy o ktorych zapomina po odlozeniu sluchawki. ŻENADA!
2011-12-01 23:23:24
Jan Kowalski
Klient Jan Kowalski napisał:
Odradzam. Napisali maila ze zamowienie juz wyjechalo, ale kilku produktow nie mieli to nie wlozyli, a kilka zamiennikow wlozyli. Nie moglem ingerowac juz w zamowienie bo wyszlo!! Jeszcze chcieli zebym doplacal. No smiech na sali.
2011-11-24 20:51:58
agnieszka
Klient agnieszka napisał:
To kpina! dawno już nie zamawiałam w tym sklepie ale uznałam, że zawsze ich produkty były świeże i warto. Dziś przywieziono mi zepsute mięso!!!!!!! ZIELONE I CUCHNĄCE!!! oraz ZGNIŁĄ PAPRYKĘ!!!!! jestem zawiedziona, zdruzgotana i czuję się oszukana. STANOWCZO ODRADZAM
2011-09-17 17:38:12
Tomasz
Klient Tomasz napisał:
Szybkie, łatwe zakupy. Krakowski oddział a.pl działa sprawnie - mili kurierzy, fachowa obsługa a towar dostarczony w terminie. Polecam!
2011-06-09 17:05:13
Stefan
Klient Stefan napisał:
Zdecydowanie odradzam, obsługa niekompetenta, długi czas oczekiwania, produkty niezgodne z opisem, płaci się za produkty których wcale nie ma. NIE POLECAM !!!
2011-05-12 19:03:21
Małgorzata
Klient Małgorzata napisał:
Mam jedno ale za to ogromnei przykre doświadczenie z tym sklepem. W największym skrócie: byłam zainteresowana zakupem większej niz standardowo ilości towaru, który był po bardzo okazyjnej cenie (19,99). Odbyłam rozmowe telef. z BOK, zgodnie z wytycznymi złożyłam zapytanie mailowe czy są w stanie zrealizować moje zamowienie i czy mozna przy takiej ilości towaru negocjowac jeszcze cenę. W odpowiedzi potwierdzono możliowść realizacji zamówienia, przyz czym rozmowa nt. ceny miała się odbyć po zobligowaniu sie do zakupu z mojej strony. Takl zrobiłam i ECHO! Nikt nie raczył sie do mnie odezwać, telefonu nie odbierają i ... nagle cena towaru na stronie zmienia do z 19,99 na 25,99 zł!!!! Co otrzymałam w odpowiedzi?? - że w mailu nie pisałam nic o cenie i oni nie wiedzieli kiedy ja ten towar chę kupić i czy w ogóle jestem zainteresowana, i teraz mogą mi go sprzedać po 25,99!! -to ma być negocjacja ceny...śmiechu warte!! ŻENADA. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM-zaznaczam że to delikatne stwierdzenie.
2011-03-03 15:38:04
Maja
Klient Maja napisał:
Ja jestem bardzo zadowolona ze sklapu a.pl. Korzystam z niego od 3 miesiecy i nigdy jeszzce nie spotkalam sie z takimi sytacjami jak opisane we wczesniejszch komentarzach! Do mnie zawsze kurier przyjezdza na czas, zakupy sa ladnie zapakowane, zanosi mi je wszystkie do kuchni. Płacę wczesniej przelewem i potem nie musze sie martwic o płatności. Polecam a.pl, bo ma bardzo szeroką oferte, bardzo czytelną strone www i jest tańszy niz Alma czy Frisko.
2010-07-05 12:03:26
iza kot
Klient iza kot napisał:
Odradzam! Niepoważne podejście do klienta!Owszem przesyłka na czas ale po pierwsze połowy zamówionych produktów nie było, po drugie brakowało kilku sztuk produktów które rzekomo miały być i za które pieniążki pobrano,.Zadzwoniłam tam , pani z obsługi powiedziała że jej się organizacja w tym sklepie też nie podoba i ze zawsze jest podobny problem i ze nikt w tym sklepie na błędach się nie uczy.Powiedziała żebym wysłałam maila z reklamacją a pieniadze za brakujące produkty zostaną zwrócone, oczywiście reakcji do dziś nie ma.Coś okropnego!
2010-02-01 15:23:48
Remigiusz Kijewski
Klient Remigiusz Kijewski napisał:
Errata: Dostarczono towar o godzinie 22 tylko dzieki uprzjmemu panu kierowcy, ktory po godzinach rozwozil Towar. Natomiast Biuro sklepu: skandaliczne, poszli sobie do domu o 14 i mieli klientow gleboko gdzies. A wystarczylby JEDEN telefon do klienta , i byloby ok... Powinni zwolnic osoby tam pracujace . Ten sklep z takim podejsciem dlugo nie pociagnie. Wielki plus dla kieorwcy, wielki minus dla reszty firmy. Nie wroze jej dlugiego zywota...
2009-12-19 22:03:34
Remigiusz Kijewski
Klient Remigiusz Kijewski napisał:
Zdecydowanie NIE POLECAM!!! Mieszkam w Warszawie, zlozylem zamowienie w piatek z opcja dostawy w sobote miedzy godzina 12 a 14. O 12 dostalem maila, ze zamowienie wyslane, ale bez czegos tam, bo brak w magazynie. Jest godzina 17, nikt nie przyjechal, nikt nie zadzwonil, nikt nie odbiera tam telefonow. Zostalismy dzis bez obiadu, bez zakupow i bez jedzenia!!! Korzystalem ze sklepow internetowych z jedzeniem, ale cos takiego nigdy mnie nie spotkalo. Odradzam zdecydowanie. Polecam Frisko.pl, tam takich jaj sobie nie robia, kurier z jedzeniem jest zawsze na czas. ZENADA!!!
2009-12-19 17:30:54
Michal
Klient Michal napisał:
Zamówiliśmy zakupy z a.pl bo dostaliśmy kupon rabatowy na 5%. Od jakiegoś czasu robiliśmy zakupy w innych sklepach takich jak Frisco i Piotr i Paweł więc postanowiliśmy dla porównania wziąć z a.pl Umówiliśmy się na dostawę miedzy 9 i 11. Gdy do 12 nikt się nie pojawił, zadzwoniliśmy, pani powiedziałą, że zaraz ktoś się skontaktuje. Po 40 minutach poirytowani zadzwoniliśmy i znowu to samo: kierowca miał dzwonić, jak nie dzwonił to ja mu przypomnę. Po kolejnych 20 minutach nic - dzwonimy i już bardziej na ostro. Po chwili dzwoni kierowca że będzie za parę minut. Przyszedł, rzeczy położył w przedpokoju, żadnego przepraszam ani nic. Na pytanie czym się kierował kiedy nie powiadomił o tym, że nie będzie na czas coś odburknął i ogólnie nie odezwał się słowem. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. (Dodatkowo indyk był w plastrach mimo, że w zamówieniu było napisane, że w kawałku ale to się zdarza w każdym sklepie, w jakim dotychczas zamawialiśmy)
2009-10-12 13:24:48
piotr
Klient piotr napisał:
chyba coś sie komuś pomyliło(?). zakupy a.pl dostarcza do domu i można płacić przy odbiorze. u mnie zawsze jest ok. jak się nawet pomylą to zawsze się rozliczą
2009-08-25 22:20:02
Alex
Klient Alex napisał:
Sklep ŻENADA!!! przesyłka nie dotarła - jak się dowiedziałem (po wielu próbach dodzwonienia się) została wysłana na inny adres! Szkoda czasu i nerwów na partaczy.
2009-06-29 18:10:14
Alex
Klient Alex napisał:
Żenada! Moją przesyłkę (i ponoć inne też) wysłali z nieprawidłową kwotą pobrania i została cofnięta do nadawcy. O sprawie dowiedziałem się od kuriera. Od sklepu zero informacji,. Po wielu próbach udało mi się tam dodzwonić i potwierdzić sytuację. Nie byli w stanie powiedzieć, kiedy moja przesyłka zostanie wysłana do mnie. Powiedzieli, że mają na to 7 dni a potem mogę zrezygnować! NIE POLECAM!!!
2009-06-26 13:33:24
Maciej
Klient Maciej napisał:
Ja z kolei jestem bardzo zadowolony. Korzystam z żoną z tego sklepu od miesiąca i z reguły robimy tak, że zamawiamy rano z pracy a po poludniu odbieramy. Jak na razie nie naciąłem się ani na jakość, ani na ceny.
2009-04-16 13:46:56
Artur
Klient Artur napisał:
Zamówienie zawsze w terminie. Obsługa zarówno w biurze jak i na miejscu, wzorowa. Produkty zawsze dostajemy świeźe, bardzo dobrze zapakowane i posortowane (chemia oddzielnie od żywności). Bardzo polecam i życzę sobie, żeby serwis utrzymał jakość.
2009-03-25 22:16:55
Łukasz ponownie
Klient Łukasz ponownie napisał:
To jeszcze małe uzupełnienie. Sklep wogóle nie oddaje pieniędzy, jak czegoś nie przywiozą, to zapomnij, że odzyskasz pieniądze. NIE POLECAM !!!
2009-03-04 11:03:20
Łukasz
Klient Łukasz napisał:
Zakupy robi się prosto, towar dostarczony na czas, ale owoce nie świeże i brak niektórych towarów mimo, że za nie zapłaciłe, za to duży minus.
2009-02-27 22:11:59

Znaków:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z informacjami zawartymi na stronie Polityka prywatności. Dane z powyższego formularza wykorzystane bedą tylko w celu publikacji Twojej opinii na stronie www.internetowe-sklepy.pl.

Opinie o sklepie a.pl nie są weryfikowane pod katem ich pochodzenia od użytkowników.



Zobacz również inne sklepy internetowe w kategorii wielobranżowe: swap.lypl, jotys.pl, lilolandia.pl, mamyito.pl, techsat24.pl, rewo24.pl, a także wiele innych sklepów oferujących podobne produkty.
Obserwuj nas!

Obserwuj nas w mediach społecznościowych!

Wszelkie nazwy, opisy, logotypy stanowią własność odpowiednich firm, i zostały wykorzystane tylko w celach promocyjno - informacyjnych. W celu usunięcia lub korekty danych, prosimy o zalogowanie się na swoje konto, lub przesłanie informacji za pomocą formularza kontaktowego.

2007 - 2025 © Katalog sklepów internetowych i opinie użytkowników o zakupach w popularnych sklepach on-line. Promocja sklepów internetowych w internecie - dołącz do nas już teraz! All rights reserved.
Wykorzystano icons8.com Projekt i wykonanie nonomedia.pl