zadowolenie.pl opinie

Opinie o zadowolenie.pl
3.1 z 21 ocen
21 opinii. Napisz kolejną!
Udostępnij znajomym:

Sklep zadowolenie.pl oferuje szeroki wybór telewizorów oraz sprzętu RTV oraz AGD a także komputerów oraz podzespołów komputerowych. Zaczynaliśmy w 2006 roku jako jeden z wielu sklepów internetowych sprzedających artykuły RTV-AGD.

Adres sklepuwww.zadowolenie.pl
Telefon 32 775 27 10
Fax---
NIP6342702369
Regon241087230
Zakres cenowy produktów1 - 15000 zł
WyszukiwarkaStan magazynuPłatność kartąPłatność przelewemPłatność przy odbiorzeWysyłka kurieremOdbiór w paczkomacie

Adres sklepu zadowolenie.pl (Alsen Marketing sp. z o.o.) to Katowickia 146, 41-500 Chorzów

Informacje telefoniczne na temat oferty można uzyskać od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do godz. 17.00.
Od tamtego czasu podnieśliśmy znacznie jakość naszych usług i rozwinęliśmy się.

Więcej informacji o ofercie sklepu

Poszerzyliśmy nasz asortyment i usprawniliśmy obsługę klienta. Nasi klienci zyskali możliwość wyboru najdogodniejszej dla siebie formy płatności oraz rodzaju transportu zamówionego towaru. 30 kwietnia 2007 roku nastąpił kolejny przełom - nasza witryna internetowa zyskała nowe oblicze.

Kody rabatowe zadowolenie.pl

Obecnie nie posiadamy żadnych aktywnych kodów rabatowych do sklepu zadowolenie.pl.

Sklep internetowy sklep ze sprzętem rtv i agd zadowolenie.pl oferuje udogodnienia takie jak możliwość założenia konta klienta, wyszukiwarka produktów, wskaznik stanów magazynowych, możliwość płatności kartą, wysyłka zamówienia kurierem, dostawa zamówienia do paczkomatu.

Sklep zadowolenie.pl zaprasza na zakupy! Nasz sklep ze sprzętem rtv i agd oferuje tylko produkty najwyższej jakości w najlepszych cenach.

Sklep zadowolenie.pl był odwiedzany już 18,028 razy.

Opinie o zadowolenie.pl

Poznaj opinie i komentarze klientów o sklepie zadowolenie.pl. Jeżeli robiłeś(aś) zakupy w tym sklepie, napisz swoją opinię!

Opinie użytkowników wyrażają własne zdanie, na podstawie swoich doświadczeń. Jeżeli jako właściciel sklepu nie zgadzasz się z opinią klienta, skontaktuj się z nami.

Arkadiusz
Klient Arkadiusz napisał:
Ten sklep powinien mieć nazwę NIEZADOWOLENIE.PL To najgorszy sklep internetowy z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. Sprzedają rzeczy których nie mają, oszukują klientów że niby paczka spakowana mimo, ze towar jest nadal niedostępny. Zakup zrobiony 12 grudnia - dwa tygodnie przed świętami. Po tygodniu ciszy napisałem mail co z moim zamówieniem - wtedy otrzymałem mail z informacją, że zamówienie zmieniło status na "Oczekuje na kuriera". Po kilku kolejnych dniach gdy nic się nie działo, 21.12 napisałem kolejny mail i wtedy dopiero spojrzałem na negatywne opinie o sklepie i już czułem, że zakupy w tym sklepie to nie był dobry pomysł. 22.12, czyli dwa dni przed Wigilią i ostatni dzień kiedy mogła wyjść przesyłka żeby dojść przed świętami, zadzwoniłem rano do sklepu i Pani na infolinii była zdziwiona (a może tylko udawała) że przesyłka nie ma wygenerowanego listu przewozowego - miała to wyjaśnić. Po jedenastej zadzwoniłem drugi raz, kolejna osoba obiecała wyjaśnić. Po czternastej otrzymałem mail z informacją o anulowaniu zamówienia z powodu braku towaru. W czwartek po 14-tej już niczego nie dało się zamówić z odbiorem przed świętami i zostałem bez prezentu. Dobrze, że są jeszcze sklepy stacjonarne. Jak można pisać, że zamówienie czeka na kuriera, gdy towaru nie ma? Mogliby napisać: przepraszamy, dostawca nawalił - nie mamy i to byłoby do zrozumienia, ja miałbym czas kupić w innym miejscu a oni woleli schować głowę w piasek i brnąć dalej. Sklepu NIE POLECAM! 1. Sprzedają rzeczy których nie mają na stanie. 2. Oszukują klientów (zmiana statusu zamówienia, a przecież nie mieli nadal towaru) 3. Nie informują klientów o tym, że przesyłka nie zostanie wysłana, trzeba samemu się interesować i dobijać o info. NIE POLECAM! Nie róbcie tam zakupów, takie sklepy nie mają racji bytu.
2022-12-26 12:32:57
słabo to wygląda
Klient słabo to wygląda napisał:
Oferta i ceny są OK, ale obsługa i kontakt reklamacyjny to porażka. O jakości sklepu nie świadczy tylko to jak sprzedaje, ale również jak traktuje klienta któremu sprzedał wadliwy produkt. Osobiści nie polecam - strasznie się zawiodłem!
2020-06-25 11:25:12
Hala
Klient Hala napisał:
Moge się jak narazie wypowiedzieć co do szybkości realizacji zamówienia. Towar zamówiony późnym wieczorem w poniedziałek dociera już w środę, w stanie nie uszkodzonym. Więc co do sposobu realizacji zamówienia jest super. Cena też dobra w porównaniu z innymi sklepami. Kurier miły pomaga wnieść pomimo, że koszt dostawy to 0 zł. Więc jak narazie jest ok. Mam nadzjeję że zakupiona pralka będzie działała bez zarzutu.
2012-12-13 08:39:37
Dorota Pałac
Klient Dorota Pałac napisał:
Odradzam, odradzm i jeszcze raz odradzam zakupy w tym sklepie! Sklep powinien nazywać się NIEZADOWOLENIE , kupiłam telewizor w tym sklepie, oczywiście towar okazał się niesprawny, firma nie wysyła od razu karty gwarancyjnej, serwis bez karty gwarancyjnej nie naprawia. Firma obiecuje wysłac kartę i na obiecankach się kończy. Panie obsługi i reklamacji bardzo niemiłe, pracę i kontakt z klientami traktują jako zło konieczne. Kontaktu z kierownictwem nie ma się żadnego, ale to chyba o to chodzi żeby coraz więcej ludzi nabijać w butelkę i liczyć tylko zyski, które spływają od naiwnych ludzi (takich jak ja) którzy liczą, że firma jest uczciwa.
2012-06-29 09:05:49
Justyna Kwiecień
Klient Justyna Kwiecień napisał:
Nie polecam tego sklepu, tragiczna obsługa posprzedażowa. Był problem żeby uzyskać karte gwarancyjną, nie zostałam powiadomiona o wysyłce towaru. Na moje nieszczeście towar przyjechał wadliwy,. Zeby go reklamowac trzeba się umówić z kurierem dostarczającym towar i sporząDZIĆ PROTOKÓŁ ODNOŚNIE USZKODZEŃ OPAKOWANIA, JAK OPAKOWANIE NIE BYŁO USZKODZONE TO JEST PROBLEM!. Dodam ze uszkodzenie towaru zupełnie nie było zwiazane z opakowaniem. Tragiczna komunikacja. Przedstawiciel punktu przyjmowania reklamacji nawet nie chciał się przedstawić, potem już nie odbierał. Wmawiano mi kilkukrotnie że karty gwarancyjnej wcale nie potrzebuję. Tylko jedna pracująca tam Pani okazała się osoba kompetentna, a łącznie rozmawiałam chyba z sześcioma osobami. Dodatkowo regulamin tego sklepu (zdaniem Rzeczniak Praw Konsumentów) zawiera zapisy nie do końca zgodne z prawem. Zalecam ostrożnośc przy transakcjach z tym sklepem, a jesli już ktos jest w trakcie to życze żeby towar był całkowicie sprawny.
2012-03-27 13:44:53
klient niezadowolony
Klient klient niezadowolony napisał:
Odradzam zakupy w przypadku reklamacji sprzętu. Problem z kartę gwarancyjną ,której sklep nie posiada.Trzeba najpierw kartę odesłać, potem dopiero naprawa.Trwa to bardzo długo,ja co prawda jestem pokolenie liczydła ,ale w dobie skanerów,komputerów i podpisu elektronicznego nie powinno być problemu ,aby wysłać podbitą kartę na pocztę elektroniczną.Ale sklep internetowy takiej opcji nie posiada .Nie polecam zakupów i sama już nie skorzystam.Niezadowolona
2011-12-29 16:27:33
insomnia
Klient insomnia napisał:
Zamawiałam z tego sklepu kilka rzeczy do firmy. Pieniądze dostali od razu, jednak dość długo czekałam na potwierdzenie i realizację zamówienia. Przesyłkę wysłali rzekomo 1 września kurierem. Miała być na piątek 2 września. Codziennie sprawdzałam status przesyłki - do dnia 6 września był bez zmian. Zadzwoniłam zapytać o co chodzi - jednak pani z obsługi klienta nie była mi w stanie powiedzieć co się stało. Miała to sprawdzić i zadzwonić do kuriera, a następnie wysłać mi maila. Maila owszem dostałam - że status powinien się zmienić wieczorem - jednak nic takiego nie nastąpiło. Następnego dnia zadzwoniłam bezpośrednio do kuriera - okazało się, że pracownicy sklepu zadowolenie.pl paczki 1 września wcale im nie dostarczyli! Wypisali tylko list przewozowy i to wszystko. Dowiedziałam się również, że paczkę wysłali dopiero po tym, jak do nich zadzwoniłam - i żeby było śmieszniej - pod innym numerem listu przewozowego, którego nie raczyli mi podać. Jednak Pani z biura obsługi przesyłek kurierskich mnie uspokoiła i powiedziała, że przesyłka dojdzie jeszcze tego samego dnia (7 września). Potwierdzam - otrzymałam przesyłkę, ale bez jednego produktu, który zamówiłam i za który zapłaciłam. W dodatku faktura na firmę była niepoprawnie wypisana (a pisaliśmy do nich maile z prawidłowymi danymi), ale to był drobiazg. Zadzwoniłam po raz kolejny do sklepu, kazali mi wypisać reklamację i czekać. Pani z obsługi powiedziała, że załatwią to "szybciutko". Uprzedziłam ją również, że w piątek wyjeżdżamy i zależy mi na jak najszybszym rozwiązaniu zaistniałej sytuacji. Czekałam cały dzień. Żadnego potwierdzenia - nic. Dzwonię jeszcze raz - dopiero w trakcie rozmowy zaczęli cokolwiek działać. Potwierdzili, że ta jedna rzecz zostanie wysłana. Dzisiaj rano odbieram maila, że niestety, ale nie wyślą mi tej rzeczy, bo nie mogą jej znaleźć, albo została wysłana gdzie indziej, zagubiła się etc., a to niestety była akurat ostatnia sztuka. Zadzwoniłam do punktu reklamacji - jak to możliwe, że najpierw piszą mi, że już już wysyłają, a następnego dnia dowiaduję się, że jednak nie. Jeżeli chodzi o reklamację - zostałam bardzo niemiło potraktowana, a rozmowa z panem zajmującym się reklamacją do najmilszych nie należała. Po prostu dzwonisz, bo zawinili - a dowiadujesz się, że to nie ich problem. Ponad to mają ogromny bałagan w firmie - nie wiedzą co do czego i nie potrafią udzielić rzetelnych informacji. Ciągle słyszy się tylko - "Nie mam pojęcia co się stało", "Nie wiem jak to się mogło wydarzyć" itp., albo "Będziemy wyjaśniać" - i tu jest problem, bo wcale się z tym nie spieszą. Fakt faktem - otrzymałam formularz zwrotu pieniędzy - ale będę na nie teraz czekać 2 tygodnie. Nie polecam tego sklepu- może i mają konkurencyjne, atrakcyjne ceny, ale nie warto się na nie "połaszczyć", bo obsługa klienta i szybkość załatwianych przez nich formalności pozostawia wiele do życzenia.
2011-09-08 12:11:16
Radosław Wójcik
Klient Radosław Wójcik napisał:
Kupiłem wieże, sprzęt super gdyby działał. Złożyłem reklamacje 3krotnie. Zero odzewu. Zero korespondencji. Otrzymuje tylko propozycje zakupów na e-mail. Na moim koncie w Zadowolenie.pl moja reklamacja ma status ZAKOŃCZONA pomimo, iż kontakt był zerowy. Porażka.
2011-04-26 09:27:48
kupiłam pralkę
Klient kupiłam pralkę napisał:
we wtorek wysłali w środę już dostałam :) okazało się niestety uszkodzona :( i tu zaczynają się schody :( telefony, pytania i tak bez końca. w ciągu 48h miał się zgłosić kurier po przesyłkę czyli najpóźniej w poniedziałek zadzwoniłam we wtorek bo nie było kuriera zapewniono mnie że będzie w środę ale zaproponowali rabat i ku mojemu zdziwieniu dostałam go :) na przelew czekałam dwa tygodnie tłumaczą się błędem ludzkim ale każdy popełnia błąd i stara się go naprawić. Nie wiem ile straciłam na telefony i rozmowy z nimi ale nie jest tego mało... Nie wiem czy polecam ten sklep w każdym razie ja już podziękuję za współpracę z nimi.
2010-08-05 12:19:12
Mieczysław Barchiewicz
Klient Mieczysław Barchiewicz napisał:
Przestrzegam wszystkich konsumentów przed zakupami w tym sklepie. Zakupiłem w tym sklepie maszynę, która po rozpakowaniu okazała się całkiem innym modelem. Po złożeniu reklamacji zaczęły się problemy. Najpierw czekałem kilka dni na kuriera po błędną przesyłkę, później liczne moje telefony żeby otrzymać prawidłowy towar. Nikt w tym czasie nie skontaktował się ze mną, nie zrobiono nic żeby naprawić błąd. Nie pomogła interwencja u kierownika sklepu. Po dwóch tygodniach od reklamacji podjęto decyzję że nie będzie zakupionego towaru, będzie zwrot pieniędzy. Minęło następnych kilka dni i nie mam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Ten sklep powinien mieć domenę” niezadowolenie.pl” .
2010-07-13 13:20:46
Jacek Cieplik
Klient Jacek Cieplik napisał:
Oszuści przedstawiają inny produkt w ofercie, a przesyłają inny gorszej jakości. Kontakt do momentu realizacji zamówienia i skasowania pieniądzy 4+, od momentu reklamacji towaru - ze strony sklepu żaden. klienta traktuje się jak zło koneczne i natręta przeszkadzającego w kasowaniu pieniążków od ludzi, którzy albo nie zwrócili uwagi na jakość dostarczonego towaru (w stosunku do oferty) albo poprostu machnęli ręką po mętnych tłumaczeniach przedstawicieli sklepu. Reasumując ZADOWOLENIE - tak ale przedstawicieli sklepu i kpina z klienta.
2010-06-11 12:56:40
ewa
Klient ewa napisał:
Ostrzegam wszystkich. Otrzymalam płyte indukcyjna inna niz zamówiona. Poniewaz czas dostarczenia rowniz pozostawiał wiele do zyczenia, nie miałam czasu na odsyłanie i wymiane płyty. Te ktora otrzymałam- zamontowałam. Poniewaz płyta dotarczona była tansza od tej która zamawiałam o 800zł, poprosiłam o zwrot nadpłaty. Niestety, nie moge na to liczyc. Osoba odpowiedzialna za kontakt z klientami reklamujacymi uługe jest bardzo niegrzeczna i niekompetentna. Dowiedziałam sie tylko ze musze wymontowac płyte i im odesłac Na pytania czy zostanie ona wmieniona, czy odeslana spowrotem z pieniedzmi nie uzyskałam dpowiedzi Pan poinformował mnie jednie ze skoro była zamontowana i uzywana, to nic sie nie da zrobic i nie uwzglednia reklamacji. Na nic zdały sie moje zapewnienia ze nie chce wyciagac konsekwencji ze zle przeprowadzonej transakcji, chce zatrzymac płyte- pragne tylko otrzymac spowrotem nalezne mi pieniadze wynikajace z róznicy cenowej.. Pan był bardzo niegrzeczny, niekontaktowy, podnosił głos i krzyczał ze to moja wina. Dodam jeszcze, ze fakture wystawili na towar który zamówiłam. Moje prosby o wystawienie korekty do faktury takze odbiły sie echem. W tym momencie płyta ze która zpłaciłam 800zł za duzo jest zepsuta, a mnie bez faktury nie chca uwzglednic gwarancji. W sumie kozystanie z usług "NIEzadowolenia" kosztowało mnie 2300zł za płyte której nie otrzymałam + 200zł za montaz i demontaz+ wymiana i zakup nowej płyty (juz tanszej) 1600zł, czyli 4100zł. Oczywiscie czasu straconego i nerwów nie da sie wycenic. Są to dla mnie tak duze pieniadze ze wybierm sie do rzcznika praw konsumenta i jeli trzeba bedzie to do adwokata, a pózniej sadu.
2010-03-10 20:28:51
Robert Wróblewski
Klient Robert Wróblewski napisał:
Kupiłem w tym slepie super pralkę za super cenę i zostałem szybko i miło obsłużony oraz dobrze poinformowany . Lecz kurier z DHL to wszystko zepsół , ponieważ przywiózł pralkę rozbitą , nie była zabezpieczoną przed ewentualnym upadkiem . Procedura odesłania i otrzymania drugiej trwała długo , ale warto było czekać . Druga jest w idealmym stanie . Została przywieziona przez kuriera z UPS . Warto jest im powierzyć wasz sprzęt . POLECAM SKLEP ZADOWOLENIE PL I FIRMĘ KURIERSKĄ UPS .
2010-02-22 21:21:20
PIotr Rduch
Klient PIotr Rduch napisał:
Kompletnie nie polecam tego sklepu. W dniu 13.05.09 zakupiłem radiodtwarzacz do samochodu Clarion. Po podłączeniu okazał się niesprawny. Więc go reklamowałem 19.05.09. I to tyle jeżeli chodzi o "zadowolenie" z tego sklepu. Przypomne że reklamacje powinny być rozpatrywane w ciągu 2 tygodni. Nic z tego. Zero kontaktu. Dopiero po moim telefonie w dniu 30.06.09r, w którym dowiedziałem się że nie ma mozliwości naprawy odtwarzacza, zaproponowano mi zwrot pieniędzy. Nawet otrzymałem specjalny formularz zwrotu.Przypomnę, że sklep ma kolejne dwa tygodnie na ich zwrot. Do dzisiaj 21.07.09rnie zobaczyłem żadnych pieniędzy. Skandal. Zgłaszam to do Rzecznika Praw Konsumenta. A jeżeli to nic nie da to zgłoszenie na Policję. Wszystko w tym sklepie jest ok do momentu aż nie zaczną się problemy. NIe polecam.
2009-07-21 22:16:43
Mateusz Gortat
Klient Mateusz Gortat napisał:
Po próbie zakupu w tym sklepie po prostu czuję się oszukany. Złożyłem podwójne zamówienie (konsola xbox360 oraz zestaw głośników). Zakup miał być poprzez prosty system ratalny. Po 2 tygodnia otrzymałem termin odbioru i miejsce(odbiór osobisty). Próbowałem dowiedzieć się jaki jest numer tel do punktu dobioru żeby się upewnić czy towar jest. Numery nie otrzymałem. Przejechałem ponad 60 km w jedną stronę tylko po to żeby dowiedzieć się że towaru dla mnie nie ma i zostanie do mnie wysłany. Po paru dniach prób kontaktu z BOK dowiedziałem się ze towaru nie dostane. Tak po prostu bez uzasadnienia po 3 tyg. oczekiwania i podpisaniu umowy ratalnej (którą teraz musze sam rozwiązać)
2008-10-14 12:33:56
kompletnie niezadowolona
Klient kompletnie niezadowolona napisał:
kompletnie nie polecam, chyba ze ktos lubi tracic czas, pieniadze oraz nerwy. na reklamacje czekam juz 1.5msc - nikt sie do mnie nie odezwal mimo moich emaili, telefonow (dodatkowy koszt), ba - nawet osobistej fatygi. kompletnie nie polecam.. wszystko jest piekne dopoki sie sprzet nie popsuje.. wowczas pozostaje jedynie niezadowolenie.. po bo sklepie i obsludze ani sladu
2008-09-12 17:26:38
Daniel z biblioteki
Klient Daniel z biblioteki napisał:
Kupiłem telefon Samsung SGH E-210. Jestem zadowolony i z zakupu i obsługi! Nazwa sklepu odpowiada jego "zawartości" i obsłudze. Dziękuję za wskazanie mi go przez p.Artura.
2008-07-16 14:48:10
Aniela
Klient Aniela napisał:
Nie polecam. Na wiekszosc produktow dlugi czas oczekiwania. Ceny może i dobre, ale nic poza tym
2007-11-21 16:35:22
Tomasz
Klient Tomasz napisał:
Robiłem zakupy w tym sklepie i jestem zadowolony. Super szybka przesyłka towar zamówiłem w poniedziałek a we wtorek jak wróciłem z pracy żona powiedziała, że był kurier już o 14 w domu :) polecam wszystkim sklep zadowolenie.pl
2007-11-16 10:03:49
Robert Sulich
Klient Robert Sulich napisał:
Sklep bardzo profesjonalny i przyjazny dla klienta. Otwarty na uwagi Klienta. Mila i profesjonalna obsługa
2007-11-16 09:41:50
bruce
Klient bruce napisał:
Szybko i profesjonalnie - polecam!
2007-11-15 08:25:10

Znaków:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z informacjami zawartymi na stronie Polityka prywatności. Dane z powyższego formularza wykorzystane bedą tylko w celu publikacji Twojej opinii na stronie www.internetowe-sklepy.pl.

Opinie o sklepie zadowolenie.pl nie są weryfikowane pod katem ich pochodzenia od użytkowników.



Zobacz również inne sklepy internetowe w kategorii rtv i agd.


sklep.rms.pl

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą specjalizującą się w doradztwie oraz sprzedaży detalicznej i hurtowej akcesoriów audio video, a przede wszystk...

juka.pl

JUKA .pl Sklep RTV AGD internetowy oraz siec sklepow w naszej ofercie sprzet AGD drobny, wolno stojacy oraz do zabudowy, czesci AGD, sprzet audio oraz...

uchwytylcd.eu

Specjalistyczny sklep internetowy z systemami zamocowań sprzętu RTV, największy wybór: uchwyty LCD, stojaki, wieszaki plazma, stoliki RTV... Oficjalny...

smeg.com.pl

AGD STYL - Smeg,Faber.Wyposażenie Kuchni od A do Z.Oferujemy szeroki asortyment kuchennego sprzętu AGD do zabudowy jak i wolnostojącego renomowanych f...

eukasa.pl

Handel detaliczny oraz hurtowy sprzętem RTV, AGD, fotografia cyfrowa, sprzęt komputerowy....

avcshop.pl

W naszym asortymencie: kolumny głośnikowe, zestawy kina domowego, wzmacniacze, CD-players, słuchawki, gramofony, audio - media server, przewody i tra...

brodasystem.pl

Firma Broda e-Shops System to firma, która od zawsze proponuje swoim Klientom produkty o wysokiej jakości i niepowtarzalnym designie. Działamy na rynk...

bsamedia.pl

Sklep internetowy bsamedia.pl - oferuje Państwu szeroką gamę produktów elektroniki użytkowej i nie tylko. Stale zwiększamy asortyment w naszym sklepie...

Sklep zadowolenie.pl to sklep ze sprzętem rtv i agd. Sklep zadowolenie.pl oferuje szeroki wybór telewizorów oraz sprzętu RTV oraz AGD a także komputerów oraz podzespołów komputerowych. Zobacz opinie o sklepie zadowolenie.pl!
Obserwuj nas!

Obserwuj nas w mediach społecznościowych!

Wszelkie nazwy, opisy, logotypy stanowią własność odpowiednich firm, i zostały wykorzystane tylko w celach promocyjno - informacyjnych. W celu usunięcia lub korekty danych, prosimy o zalogowanie się na swoje konto, lub przesłanie informacji za pomocą formularza kontaktowego.

2007 - 2025 © Katalog sklepów internetowych i opinie użytkowników o zakupach w popularnych sklepach on-line. Promocja sklepów internetowych w internecie - dołącz do nas już teraz! All rights reserved.
Wykorzystano icons8.com Projekt i wykonanie nonomedia.pl