Sklep optyline.pl opinie

Opinie o optyline.pl
3.4 z 18 ocen
18 opinii. Napisz kolejną!
Udostępnij znajomym:

Działamy na rynku optycznym od 2002r. Posiadamy szeroką wiedzę i bardzo duże doświadczenie w dziedzinie optyki okularowej i sprzedaży soczewek kontaktowych.

Adres sklepuwww.optyline.pl
Telefon 095 746 47 00
Telefon kom.0667 703 114
Fax---
Zakres cenowy produktów1 - 1000 zł
WyszukiwarkaStan magazynuPłatność kartąPłatność przelewemPłatność przy odbiorzeWysyłka kurieremWysyłka pocztąOdbiór osobisty

Adres sklepu optyline.pl (Optyline) to ul. Gorzowska 68, 74-320 Barlinek

Proponujemy Państwu produkty najbardziej znanych producentów na świecie.

Więcej informacji o ofercie sklepu

Kupując u nas macie Państwo pewność orginalności towaru i jego pochodzenia. Gwarantujemy najniższe ceny i najwyższy standard świadczonych przez nas usług oraz błyskawiczną przesyłkę. Służymy Państwu fachową radą, odpowiemy na każde pytanie,  dołożymy wszelkich starań, aby każdy klient był zadowolony.

Kody rabatowe optyline.pl

Obecnie nie posiadamy żadnych aktywnych kodów rabatowych do sklepu optyline.pl.

Sklep internetowy sklep z artykułami dla zdrowia optyline.pl oferuje udogodnienia takie jak możliwość założenia konta klienta, wyszukiwarka produktów, wskaznik stanów magazynowych, możliwość płatności kartą, wysyłka zamówienia kurierem, odbiór osobisty zamówienia.

Sklep optyline.pl zaprasza na zakupy! Nasz sklep z artykułami dla zdrowia oferuje tylko produkty najwyższej jakości w najlepszych cenach.

Sklep optyline.pl był odwiedzany już 35,203 razy.

optyline.pl opinie

Poznaj opinie i komentarze klientów o sklepie optyline.pl. Jeżeli robiłeś(aś) zakupy w tym sklepie, napisz swoją opinię!

Opinie użytkowników wyrażają własne zdanie, na podstawie swoich doświadczeń. Jeżeli jako właściciel sklepu nie zgadzasz się z opinią klienta, skontaktuj się z nami.

Roman
Klient Roman napisał:
Smieszny sklep. Pytam mailowo czy dana oprawka jest dostepna. Potwierdzaja, ze maja na magazynie i czas oczekiania na okulary to do 9 dni roboczych. Wybieram szkla i potwierdzam raz jeszcze czy oprawki napewno sa dostepne. Jeszcze raz potwierdzaja, ze cale okulary do 9 dni roboczych w tym konkretnym przypadku. Zamawiam i place. Po 9 dniach ciszy z ich strony pytam co sie dzieje z moim zamowieniem. Odpowiadaja, ze oprawki sa w produkcji u producenta i maja nadzieje, ze moze im je wysla za tydzien. Nie wiem po co tak klamac i robic sobie zarty z klientow. Zupelnie nie polecam wspolpracy z tym sklepem.
2024-02-10 15:13:28
Mateusz
Klient Mateusz napisał:
Niestety nie moge polecić tego sklepu. Na stronie i podczas dokonywania zakupu nie ma najmniejszej informacji o wydłużonym terminie dostawy. Był to prezent na święta więc napisałem zapytanie czy jest szansa żeby okulary doszły przed wigilia. Dostałem tylko zdawkowe, nieuprzejme odpowiedzi, które nie nie wniosły. Efekt jest taki że nie mam prezentu dla żony. Obsługa klienta na słabiutkim poziomie...
2022-12-23 12:55:49
Mariusz S.
Klient Mariusz S. napisał:
Złożyłem zamówienie na okulary korekcyjne do dali i równy tydzień od zamówienia okulary zostały wysłane. Ogólnie jestem zadowolony. Wszystko zgodnie z opisem. Oryginalne Oakley Crosslink MNP ox 8090. Dziękuję bardzo.
2021-09-03 00:08:13
Kasia
Klient Kasia napisał:
Obsługa klienta przez telefon miła, natomiast maile pisane przez dziecko w przedszkolu. Przy oddawaniu lepiej zapoznać się z Prawem Konsumenta, trochę oszukują...
2021-06-15 21:04:58
Magda
Klient Magda napisał:
Fatalna obsługa klienta- właściwie żadna. Sama musiałam upomnieć się o swoje zamówienie i okazało się ze po prawie miesiącu nie zostanie zrealizowane.
2021-04-13 19:52:19
Patryk
Klient Patryk napisał:
Zdecydowanie polecam produktu nowe i oryginalne realizacja bardzo szybka,
2020-10-03 11:01:14
Krzysztof Zaniewski
Klient Krzysztof Zaniewski napisał:
Wielkie rozczarowanie! Zażądano ode mnie dopłaty za soczewki, które kupiłem i dokonałem natychmiastowej wpłaty, ponieważ "zmieniła się cena". Dowiedziałem się o tym dopiero po dwóch tygodniach oczekiwania, i dopiero kiedy sam zadzwoniłem. Wcześniej nikt nawet nie wpadł na to, aby poinformować mnie o zmianie ceny. Godne pożałowania postępowanie wobec stałych klientów (kupowałem tu soczewki od kilku lat). Niezrozumiałe jest dla mnie to, że Sprzedający postępuje niezgodnie ze swoim własnym regulaminem, który w punkcie 15. wyraźnie mówi, że "Wiążąca dla transakcji jest cena przypisana do produktu w momencie złożenia zamówienia."
2014-03-13 11:03:30
Daniel K
Klient Daniel K napisał:
Sklep jest beznadziejny. Sprzedaja oprawy RayBan niby oryginalne. Przymierzalem w roznych salonach model 5184 i pasowaly. Zdecydowalem sie ze zamowie z tej strony bo taniej. Dostalem w koncu inne niz dotad przymierzalem w roznych salonach. Oczywiscie towar zwrocilem mowiac ze sa jakies dziwne, a oni mnie oskarzyli ze gdzies indziej musialem przymierzac podrobki! (w 5 roznych salonach sieciowkach). To jakis absurd... Towar zwrocony nie przyjeli, bo nie zdarzylem niby w te 10dni zwrotu. Na maile odpisywali na poczatku, a po paru nieprzyjemnych rozmowach uznali ze nie zamierzaja w ogole rozwiazac tego problemu i beda milczec.
2014-03-03 14:19:12
Danuta Niemczyk
Klient Danuta Niemczyk napisał:
Gorąco polecam sklep. Trafiłam tu zupełnie przypadkowo, po wizycie w salonie, gdzie wyceniono mi komplet okularów na ponad 1600 zł; tutaj kupiłam identyczny za 50% ceny salonowej. Kontakt ze sklepem bardzo dobry. Oprawki z poświadczeniem autentyczności, podobnie szkła, wszystko bardzo ładne i estetycznie założone. Jestem w pełni zadowolona.
2011-04-02 16:53:45
Daniel Sakowski
Klient Daniel Sakowski napisał:
Podejście do klienta profesjonalne, świetny kontakt i realizacja. Oprawki odesłane z nowymi szkłami w ciągu 48 godzin. Na drugie oprawki Rayban czekałem ponad miesiąc ale to i tak bardzo dobry wynik gdyż kilka innych firm nawet nie podjęło się ściągnięcia dla mnie danego modelu. W sumie jestem w 100% zadowolony zaoszczędziłem sporo złotówek. Pozdrawiam Serdecznie Daniel
2010-09-17 17:59:25
Dorota Zielonka
Klient Dorota Zielonka napisał:
Pierwszy raz jestem tak zadowolona z oferty i obsługi sklepu online, że chętnie wystawiam pozytywną ocenę. po pierwsze okulary Bvlgarii z nowej kolekcji, które znalazłam na stronie optyline były tańsze o kilkaset złotych w porównaniu z tymi samymi w salonie, w dodatku z dużym rabatem (-35%), co pozwoliło mi zaoszczędzić w sumie prawie 1000 złotych. Towar jest w 100% oryginalny. Kontakt z obsługą był stały, bardzo uprzejmy, Pan Bartek służył radą na każdym etapie zakupu i dobrał mi szkła do moich potrzeb w bardzo przystępnej cenie. Potwierdził wszystko telefonicznie, co było dla mnie dużym zaskoczeniem, bo zakupy dokonywane w sklepach internetowych zwykle ograniczają się do kilku maili wysyłanych automatycznie. Sklep podchodzi do klienta profesjonalnie, a realizacja zamówienia jest bardzo szybka. Reakcja personelu na wysłane maile natychmiastowa.Dostałam bardzo ładnie opakowane okulary, kartę rabatową i prezent, którego się nie spodziewałam, a co uznałam za bardzo miły gest ze strony sklepu :-). Na pewno nie będzie to jedyny mój zakup w optyline.pl. Naprawdę sklep na piątkę, gorąco polecam!
2010-02-11 16:17:23
Iwona Mądzik
Klient Iwona Mądzik napisał:
Kupiłam w OPTYLINE przez internet okulary słoneczne Ray-ban 3384 w naprawdę konkurencyjnej cenie. Cała transakcja przebiegła bardzo sprawnie, otrzymałam towar o wiele szybciej niż pierwotnie zakładano. Kontakt z obsługą był na na każdym etapie zamówienia, obsługa bardzo kontaktowa i miła, a miałam wiele pytań. W mojej ocenie sklep jest w pełni profesjonalny.
2010-02-01 16:19:26
Dariusz Surma
Klient Dariusz Surma napisał:
Z dużym przekonaniem polecam ten sklep. Pierwszy zakup u nich dokonałem przez internet. Miałem wtedy kilka pytań dotyczacych soczewek. Pan, który udzielał mi odpowiedzi wykazał się dużą cierpliwości i wielką kompetencją. Moje doświadczenia ze sklepami internetowymi są różne, ale bardzo częstym mankamentem jest słaby kontakt mailowy lub telefoniczny, a w przypadku niestandardowych pytań praktycznie żaden. W tym przypadku zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony, wyczerpujące odpowiedzi, bardzo szybka realizacja dostawy towaru. Ostatnio będą przejazdem przez miejscowość, w której znajduje się sklep, pojawiłem się tam odbierając osobiście zamawiany telefonicznie towar tylko potwierdziłem swoje wcześniejsze zdanie na temat tej firmy. Szczerze polecam
2009-12-23 12:26:12
Wojtek Kałucki
Klient Wojtek Kałucki napisał:
Miałem dokładnie takie same doświadcznia jak Ewelina 2-krotnie, jako że za pierwszym razem trafiłem na okres świąteczny, choć czas oczekiwania mimo wszystko był naciągany, ale najbardziej poraził mnie brak kultury i szacunku dla klienta - mamy święta, więc się bujaj - tak brzmiał parafrazując komunikat jaki otrzymałem z wyjaśnieniem - widocznie im nie zależy na biznesie i mają duży ruch, ale jak tak dalej pójdzie to się będą zwijać. Ostatnio miałem kolejną identyczną sytuację jak Ewelina - powoływałem się na te same zapisy - oto co dostałem w odpowiedzi: "mogliemy miec brak na magazynie,jakiejs mocy , jest to mozliwe" - mało, że nie po polsku (chyba jakiś obcokrajowców zatrudniają, pewnie nielegalnie ;) to jeszcze bez słowa przepraszam - a towar zamawiany był wykazaywany jako dostępny w momencie składania zamówienia, opóźnienie w wysyłce to 1 tydzień, no i naturalnie brak jakiejkolwiek informacji - ten sposób prowadzenia biznesu to szczyt bezczelności i arogancji. NIE POLECAM!!!!
2009-06-05 15:23:53
Karolina Buczkowska
Klient Karolina Buczkowska napisał:
Sklep polecam, chociaż mi przyszło uzbroić się w cierpliwość po złożeniu zamówienia. Moje soczewki są tylko na zamówienie, więc nie ma możliwości otrzymania ich natychmiast, jednak czekałam dłużej niż jest to przewidziane. Kiedy w końcu po półtorej miesiąca doszła paczka okazło się że nia ma jednego pudełka soczewek, jest natomiast tej mocy soczewka gratisowa. Po wysłanym mailu otrzymałam telefon że z winy producenta doszło do nich tylko to na razie, więc wysłali co jest z powodu już i tak długiego czasu. Dziś czyli po kolejnych dwóch tygodniach otrzymałam brakujące pudełko. Towar jak najbardziej w porządku, ceny konkurencyjne, także następnym razem również będę kupować właśnie w tym sklepie, pamiętając oczywiście o dużo wcześniejszym złożeniu zamówienia. pozdrawiam Karolina
2009-05-19 23:03:27
Oleg Buczyński
Klient Oleg Buczyński napisał:
Sklep godny polecenia! Oferta sklepu przedstawia się jako bardzo interesująca, i to zarówno pod względem cenowym, jak i pod względem ilości oferowanych marek i towarów. Dokonałem zakupu okularów Ray Ban po naprawdę okazyjnej cenie! W "zwykłych" sklepach zakupiony przeze mnie model okularów był droższy o 200-300 zł, a zatem naprawdę warto. Może jeszcze kilka słów o dostępności zamawianych towarów. Faktycznie, podczas zakupu na stronie internetowej sklepu widniała informacja, że towar jest dostępny (tj. na magazynie sklepu towar powinien był być). Jednakże po złożeniu zamówienia zadzwonił miły i uprzejmy pan, który poinformował, że na zamówiony przeze mnie model okularów trzeba będzie poczekać, gdyż zapasy magazynowe się wyczerpały. Po niecałym tygodniu oczekiwania miałem okulary z dostawą do domu. Jaki jest w tym morał? Ano taki, że jeżeli się nie śpieszy (nie potrzebujesz okularów czy soczewek na jutro), to warto dokonać zakupu w tym sklepie. Z pewnością się zaoszczędzi się nie jedną setkę złotych. Jeżeli ktoś wymaga towaru po okazyjnej cenie, natychmiast albo co najwyżej dnia następnego, to...takie coś to tylko w Erze:-) I jeszcze jedno, polecam przesyłki kurierem. Zamówiony towar był już następnego dnia od daty wysyłki ze sklepu. Pozdrawiam serdecznie, O.B.
2009-04-26 13:08:21
Katarzyna Owczarz
Klient Katarzyna Owczarz napisał:
Sklep podchodzacy do klienta otwracie, profesjnalnie i ze zrozumieniem. Owszem radze najpierw wyslac maila z zapytaniem, czy interesujacy nas produkt jest dostepny i jaki jest przewidywany czas dostawy, a nie najpierw skadac zamowienie, wysylac pieniadze, a potem miec pretensje, ze na towar przyjdzie poczekac. Ja dostalam odpowiedz na moje pytanie bardzo szybko, zlozylam zamowienie i dostalam jego potwierdzenie. Nie bylo problemow z kontaktem i ustaleniem sposobu dostawy - wszystko z kurierem zalatwili, tak jak bylo ustalone ze mna. W raze watpliwosci moglam liczyc na kontak telefoniczny i mailowy. Po niecalych dwoch tygodniach dostalam potwierdzenie (czyli tak jak bylo mowione), ze towar zostal juz wyslany lacznie z inforamacja o numerze zamowinienia. Okularzy przyszly bardzo dobrze zapakowane i dokladnie takie o jakie prosilam. Tak wiec, wielki pozytyw dla sklepu....wystarczy jedynie troche najpierw pomyslec i zanim zlozy sie zamowienie na towar, ktory byc moze trzeba sprowadzic, zapytac o jego dostepnosc - ale to juz tak ogolnie do wszystkich kupujacych w sieci
2009-02-25 15:57:40
Ewelina Paprzycka
Klient Ewelina Paprzycka napisał:
Sklep w pełni nie profesjonalny. Z informacji umieszczonych na ich stronie wynika, że "towar wysyłany jest w następny dzień roboczy po wpłynięciu pieniędzy (przedpłaty) na nasze konto lub potwierdzeniu zamówienia z formą płatności za pobraniem" - pomimo, że wpłata na konto nastapiła tego samego dnia, po upływie prawie dwóch tygodni towar nadal nie został do mnie wysłany!. "Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi 2-4 dni robocze (jeżeli towar posiadamy w magazynie), jednak w przypadku towarów na zamówienie, termin ten odpowiednio wydłuża się (od 4 do 21 dni roboczych)" - sklep nawet mnie nie poinformował, że nie mają go na magazynie. "W przypadku, gdy nie posiadamy towaru w magazynie, informujemy klienta o ewentualnych opóźnieniach drogą elektroniczną lub telefonicznie" - brak jakiejkolwiek informacji. Tłumaczenie sklepu to: "wybrała sobie Pani zły moment na zakup - nie mamy czasu, mamy teraz inwentaryzację". Ręce opadają!!! Po tygodniu dostałam info, że: "wpłate mamy na koncie soczewki dzis zostały zamowione o wysyłce poinformujemy e-mialem" Od tamtego czasu brak maila!
2009-01-09 14:32:59

Znaków:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z informacjami zawartymi na stronie Polityka prywatności. Dane z powyższego formularza wykorzystane bedą tylko w celu publikacji Twojej opinii na stronie www.internetowe-sklepy.pl.

Opinie o sklepie optyline.pl nie są weryfikowane pod katem ich pochodzenia od użytkowników.



Zobacz również inne sklepy internetowe w kategorii zdrowie: fillerpharma.com, taniesianie.pl, sklep.colorsoin.pl, herbarium.katowice.pl, zdrowapaczucha.pl, tantus.pl, a także wiele innych sklepów oferujących podobne produkty.
Obserwuj nas!

Obserwuj nas w mediach społecznościowych!

Wszelkie nazwy, opisy, logotypy stanowią własność odpowiednich firm, i zostały wykorzystane tylko w celach promocyjno - informacyjnych. W celu usunięcia lub korekty danych, prosimy o zalogowanie się na swoje konto, lub przesłanie informacji za pomocą formularza kontaktowego.

2007 - 2025 © Katalog sklepów internetowych i opinie użytkowników o zakupach w popularnych sklepach on-line. Promocja sklepów internetowych w internecie - dołącz do nas już teraz! All rights reserved.
Wykorzystano icons8.com Projekt i wykonanie nonomedia.pl