Aby jednak klient był w pełni zadowolony, trzeba zadbać także o kilka innych kwestii. Jak zoptymalizować pracę w e-commerce?
E-commerce to nie tylko możliwości, ale i wyzwania!
Internetowa sprzedaż daje sporo możliwości - to przede wszystkim spory zasięg. Sprawna organizacja sklepu internetowego to podstawa do tego, by mnożyć zyski i unikać strat. Aby jednak dobrze zorganizować sprzedaż, do przedsięwzięcia trzeba podejść starannie i z odpowiednim przygotowaniem. Nie oznacza to jednak, że zmian nie ma sensu wprowadzać przy już prosperującym biznesie - w końcu dzięki temu może być już tylko lepiej!
Za zadowoleniem klienta stoi przede wszystkim zaangażowanie i przygotowanie ze strony właściciela sklepu. Ciąży na nim spora odpowiedzialność i niemało obowiązków - od dostatecznego zaopatrzenia magazynu, przez szybką wysyłkę, po dostępność dla klienta w każdej chwili. Przy niewielkim ruchu może wydawać się to całkiem łatwe do opanowania, jednak jeśli sklep prosperuje intensywnie, prędzej czy później może zdarzyć się błąd. Jeśli jest to pojedyncza wpadka, jest to dopuszczalne. Jeśli jednak uchybień zdarza się więcej, jest to sytuacja niedopuszczalna. Negatywne opinie rozchodzą się o wiele szybciej i niestety o wiele sprawniej niż pozytywne. Dlatego należy “dmuchać na zimne” i eliminować ryzyko wpadki zanim się zdarzy.
Szukasz rozwiązań dla swojego e-commerce, które pomogłyby Ci zwiększyć zyski, poprawić komunikację z klientami, a także zredukować ilość porzuconych koszyków? W tym miejscu: https://systell.pl/e-commerce/ znajduje się odpowiedź na Twoje potrzeby. To System Contact Center dla branży e-commerce. Co daje w praktyce?
System Contact Center dla branży e-commerce - co zyskujesz?
System Contact Center dla branży e-commerce to profesjonalne oprogramowanie do obsługi internetowych zamówień, które poprawi komunikację z klientami i pomoże ograniczyć ilość porzuconych koszyków.
Oprogramowanie łączy funkcjonalność kilku kanałów komunikacji, a także umożliwia dostęp do wszystkich danych związanych z klientem w jednym miejscu. System telefoniczny, identyfikacja klienta, system ticketowy, parowanie i grupowanie maili do jednej sprawy, a także integrowanie różnych systemów: to tylko kilka z wielu udogodnień, jakie zapewnia wdrożenie takiego nowoczesnego oprogramowania.
Najważniejsze ułatwienia, jakie zapewnia oprogramowanie Call Center dla e-commerce to:
- wielokanałowa obsługa zamówień - dzięki temu, że zamówienia ze wszystkich miejsc w sieci są widoczne w jednym miejscu, znacznie skraca się czas obsługi klienta;
- zarządzanie opiniami - opinie pozostawiane przez klientów w sieci mają ogromną moc. Nawiązuj interakcje z opiniotwórcami i pozostawaj z nimi w stałym kontakcie, reagując na ich problemy czy pytania natychmiast i profesjonalnie. Pomoże Ci w tym funkcja zbierania i analizowania opinii klientów;
- redukowanie ilości porzuconych koszyków - zdarza się, że sporo klientów porzuca koszyki i nie finalizuje transakcji? System Call Center dla branży e-commerce zidentyfikuje takie przypadki, a funkcja zautomatyzowanej komunikacji pomoże uniknąć takich sytuacji w przyszłości.
Dodatkowo oprogramowanie umożliwia sprawne i efektowne prowadzenie kampanii marketingowych, dzięki czemu zyski będą jeszcze większe. Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentację oprogramowania, a wszystko Ci przybliżymy!
Informacja handlowa